Singeltjej - vill du gå på en date?

Direktlänk till inlägg 6 november 2014

Hejsan! Jag vill ha sex på en biograf

Av sanna hemlig - 6 november 2014 12:58

 
Jag tänkte kolla om någon är intresserad av att tillfredställa en av mina högsta önskningar någonsin inom sex. Jag vill gärna ha sex i en biograf. Alltså.. gå på en dejt där vi bokar två platser på biografen bredvid varandra, utan att prata så kanske jag suger av dig lite, och vi kan även ha sex om vi har platserna längst bak om det inte är mycket folk på biografen. Puss på er så länge. Läs mer om vad jag menar : SEX på BIOGRAFEN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna hemlig - 5 januari 2017 18:59


  Fungerar verkligen penisförstoring på burk? om ja? varför finns det killar som mår dåligt över sina små penisar? eller är detta med penisförstoring utan kirurgiska ingrepp bara en myt? kan någon som provat kommentera och berätta om du provat denna...

Av sanna hemlig - 22 januari 2014 08:38


  Tråkigt som fan , men nu är jag singel! Jag behöver all hjälp jag kan få för att återigen hitta någon att dela mitt liv med. Jag är tacksam för att jag får låna denna blogg att blogga på för att hitta någon. Anledningen till att jag gör denna kont...

Av sanna hemlig - 6 februari 2013 13:38

Nu när jag är singel borde alla som är kåta passa på att försöka få ut mig på en dejt. Jag lovar att jag är en tjej som verkligen kan ta hand om en kille på en dejt, får jag lite alkohol i mig på en dejt dessutom är det nästan 100% att du får följa ...

Av sanna hemlig - 1 augusti 2012 21:15

Började suga mannen i soffan medans han fingerpullade min fitta. Spottade så som mannen älskar när det är fullt med spott på kuken. Varvade med att suga kuken och suga pungen. Testade sedan vår senaste "leksak" pepparmint penisgodis(var egentligen s...

Av sanna hemlig - 25 april 2012 15:22

Läser runt lite på nätet om diverse dejtingtips samt hur mycket svenska tjejer det egentligen är som söker sexkontakt via sina bloggar - det är bra många fler än vad man tror ! se dessa exempel :  Visar baken - Snygg blondin - Rollspel - Sex i tältet...

Skapa flashcards