Singeltjej - vill du gå på en date?

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Min sexdröm inatt

Av sanna hemlig - 3 mars 2010 08:05

 
Jag hadde en våt sexdröm inatt, jag drömde att jag befann mig nånstans i italien där det var tropiskt och hett, och jag bara behövde bära tunn vit kjol och inga trosor under, samt en topp.
I drömmen satt jag på en restaurang och åt...helt plötsligt vart jag full och när saker började klarna befann jag mig hos en välutrustad man. en snygg mörk man med pizzabagarutseende och långa polisonger. Han tröck in sin stora kuk djupt ner i min hals och sa -2suck it bitch" "Suck it i said!"  han tvingade mig att suga hans enorma kuk, men inte på ett brutalt sätt utan ett mer lekfullt sätt.
Jag sög och sög och kände den varma sperman rinna ner i min hals.
Jag trodde att scenen va över då han redan sprutat, men det är då han slet upp mig, lutade ner mig emot diskbänken med en knyck slet han sönder min kjol och trängde in i min våta lilla mus. knullade mig med enorm kraft! Mina bröst juckade emot diskbänken och jag stönade så högt att grannarna måste ha vaknat.

Pang! så vaknade jag till den bittra verkligheten! Ingen snygg man med polisonger som knullat mig, allt var bara en dröm. eller var det ett tecken? Måste jag till italien för att bli ordentligt knullad? och för att få suga en fräsch kuk ? haha
Jag vet inte, nu ska jag logga in på sexdating och fortsätta svara på era gästboksinlägg! Vill bara påminna er alla läsare! Jag är fortfarande singel!

SKRIV ETT GÄSTBOKSINLÄGG TILL MIG HÄR KLICKA <<---------------------------

 
 
Ingen bild

Marc

3 mars 2010 13:44

Hej,

Jag är en gift kille på 33 år. kan du tänka dig att inleda en relation med någon som redan är gift och "dela " honom med någon annan? Hon skulle självfallet också vara med på upplägget.

Kram /gift 33årig VD

 
göteborg

göteborg

10 januari 2011 20:21

hej
du ar jatte söttttttt
som du levande en ÄNGEL
pussssssssss 5000 tusen gånger
kram
nemrut71@yahoo.se

http://www.zeytinada.com

 
Ingen bild

stefan

27 mars 2012 08:36

Ja du kanske borde dra och skaffa dig en mörk italienare, hört de ska vara bättre än oss svenska killar i sängen hehe
Sexigt att se en vacker blond svenska med en mörk man dessutom tycker jag =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna hemlig - 5 januari 2017 18:59


  Fungerar verkligen penisförstoring på burk? om ja? varför finns det killar som mår dåligt över sina små penisar? eller är detta med penisförstoring utan kirurgiska ingrepp bara en myt? kan någon som provat kommentera och berätta om du provat denna...

Av sanna hemlig - 6 november 2014 12:58


  Jag tänkte kolla om någon är intresserad av att tillfredställa en av mina högsta önskningar någonsin inom sex. Jag vill gärna ha sex i en biograf. Alltså.. gå på en dejt där vi bokar två platser på biografen bredvid varandra, utan att prata så kan...

Av sanna hemlig - 22 januari 2014 08:38


  Tråkigt som fan , men nu är jag singel! Jag behöver all hjälp jag kan få för att återigen hitta någon att dela mitt liv med. Jag är tacksam för att jag får låna denna blogg att blogga på för att hitta någon. Anledningen till att jag gör denna kont...

Av sanna hemlig - 6 februari 2013 13:38

Nu när jag är singel borde alla som är kåta passa på att försöka få ut mig på en dejt. Jag lovar att jag är en tjej som verkligen kan ta hand om en kille på en dejt, får jag lite alkohol i mig på en dejt dessutom är det nästan 100% att du får följa ...

Av sanna hemlig - 1 augusti 2012 21:15

Började suga mannen i soffan medans han fingerpullade min fitta. Spottade så som mannen älskar när det är fullt med spott på kuken. Varvade med att suga kuken och suga pungen. Testade sedan vår senaste "leksak" pepparmint penisgodis(var egentligen s...

Ovido - Quiz & Flashcards