Singeltjej - vill du gå på en date?

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av sanna hemlig - 2 mars 2010 11:37

Är jag porrig fast jag röker?

 
Kan det spela in på hur sexig man är beroende på om man är rökare eller icke rökare? innan jag får höra massor med kommentarer om min rökning vill jag säga jag är en stolt rökare. Jag vet farorna med rökning och vill inte ens höra massa saker om att det skadar hälsa, jag vet! Skadar hälsan gör en pizza och en cola med , och de förkortar livet lika mycket som mina cancer pinnar! thats life ! i smoke deal with it!

Annars är det klent på sexfronten, många visar svagt intresse för mig men som sedan snabbt avtar när de inser jag inte är gratishoran för dem.
Visserligen är jag fnaskig och tänder på kinky saker och visar lättklädda bilder men ni ska inte tro att jag itne ställer krav på den man vars kuk jag ska suga.


Ovido - Quiz & Flashcards