Singeltjej - vill du gå på en date?

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Kom hit så ska jag suga din kuk

Av sanna hemlig - 28 februari 2010 22:10

  Vad säger denna bild er? jag försöker säga följande kommentar med mina blå ögon "Kom hit så ska jag suga din kuk blå och grön tills du sprutar överhela mitt ansikte" Fungerade det? Blev du sugen på att komma hit?
Det får du inte innan du lär känna mig iaf, skriv en kommentar eller två så får vi se vart det leder, kanske har du tur! Kanske är det dig jag går ned på knä framför,öppnar din gylf tar fram din kuk och trycker ner den hela vägen i min hals. Jag älskar att suga kuk, både små kukar och stora .

Grannen som jag ibland har lite intima stunder med påstor att jag är nymfoman. vad tror ni är jag det? Bara för att jag älskar att suga kuk , och för att jag älskar att både se och visa upp min vackra nakna kropp?

Blir som vanligt! Sova utan kuk ,leka med fingrarna och se på en dålig porrfilm .
Ny dag väntar imorgon, jaghoppas min gästbok blinkar inne på sexdating imorn bitti med mysiga kommentarer som jag kan svara på .
Förresten, har jag sagt att jag faktiskt svarar på precis alla som skriver till mig?både på bloggen och inne på sexdating.

 
 
Ingen bild

Moberg

8 mars 2010 20:01

skulle du kunna adda min msn? Den_nis95@hotmail.com

 
Ingen bild

micke

15 maj 2010 01:09

Haha du är garanterat nymfo!:)

 
chileno

chileno

16 februari 2011 02:53

jag vill knulla dig min msn e pajaro@hotmail.se

http://catolica

 
kurd

kurd

22 februari 2011 04:17

hej
jag tycker om kvinor
jag tycker om sex

http://12345

 
Ingen bild

Leo

21 augusti 2011 01:26

Hadde gärna sett dem blicken på dig medans du sög min kuk djupt ner i din hals. Du kan få suga hur länge du vill för att sen bli skönt och hårt knullad :). Diggar din blogg och vill gärna höra mer om dig. Skriv leo-f@live.com

 
Ingen bild

pontus

8 januari 2012 16:03

kom så får du suga så länge du vill

 
Ingen bild

pontus

25 februari 2012 03:04

Tja. vill du adda min msn, super_pontan@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna hemlig - 5 januari 2017 18:59


  Fungerar verkligen penisförstoring på burk? om ja? varför finns det killar som mår dåligt över sina små penisar? eller är detta med penisförstoring utan kirurgiska ingrepp bara en myt? kan någon som provat kommentera och berätta om du provat denna...

Av sanna hemlig - 6 november 2014 12:58


  Jag tänkte kolla om någon är intresserad av att tillfredställa en av mina högsta önskningar någonsin inom sex. Jag vill gärna ha sex i en biograf. Alltså.. gå på en dejt där vi bokar två platser på biografen bredvid varandra, utan att prata så kan...

Av sanna hemlig - 22 januari 2014 08:38


  Tråkigt som fan , men nu är jag singel! Jag behöver all hjälp jag kan få för att återigen hitta någon att dela mitt liv med. Jag är tacksam för att jag får låna denna blogg att blogga på för att hitta någon. Anledningen till att jag gör denna kont...

Av sanna hemlig - 6 februari 2013 13:38

Nu när jag är singel borde alla som är kåta passa på att försöka få ut mig på en dejt. Jag lovar att jag är en tjej som verkligen kan ta hand om en kille på en dejt, får jag lite alkohol i mig på en dejt dessutom är det nästan 100% att du får följa ...

Av sanna hemlig - 1 augusti 2012 21:15

Började suga mannen i soffan medans han fingerpullade min fitta. Spottade så som mannen älskar när det är fullt med spott på kuken. Varvade med att suga kuken och suga pungen. Testade sedan vår senaste "leksak" pepparmint penisgodis(var egentligen s...

Skapa flashcards