Singeltjej - vill du gå på en date?

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Är jag för bra för att vara sann?

Av sanna hemlig - 26 februari 2010 20:28

Är det svårt att lita på att det finns kåta ensamma tjejer?

 
Ska snart sova men vill skriva ett litet inlägg om hur min jakt på den perfecte mannen i mitt liv har gått efter första dagen.
Jag har gett ut min mailadress till 2 personer av hittils ca 20 personer som tagit kontakt via kommentar på min blogg. Jag är ärlig och kan säga att jag inte fasstnat för nån än och är 100% singel och sökande fortfarande.
Ni som bara bett om fler bilder kan dra direkt, det är jag som väljer hur vågade bilder jag vill visa upp mig på. Inte ni.

Du som skrev att jag knappast kan hitta något seriöst för att jag visar så lättkläddabilder på mig vill jag bara säga gubbe! Jag är sexuellt 100% liberal och vågar visa upp min kropp utan att skämmas. Tycker en naken kropp alltid är tändande eller i detta fall en bondins lättklädda kropp : )

Jag söker inte en trist kontorist! Jag söker någon som gillar sex lika mycket som jag. inte någon som vill gosa med mig utan någon som vill ta tag om mitt hår och spruta ner mitt ansikte ,men samtidigt älska mig. Förstår ni ?

Skriver en updatering imorgon om hur det gått igen.
Fortsätt ta kontakt, men som ni ser så godkänner jag inga taskiga eller nedlåtande kommentarer. SKRIV TILL MIG PÅ SEXDATING - KLICKA

 
 
Ingen bild

Johan G

27 februari 2010 01:17

Jag igen :)
Min poäng är väl egentligen den att jag har svårt att se att hur du på det här sättet kommer hitta någon som vill spruta dig i ansiktet och älska dig.

Jag tror(gissar bara egentligen) att 99,5% av de som hör av sig bara vill spruta dig i ansiktet.

Nu är vi alla olika, men är det inte bättre att satsa på någon som älskar dig och därefter bygga upp ett livat sexliv?

Och isf är det nog bättre att hitta en kille på annat sätt än genom en "sexannons".

 
Christian S

Christian S

27 februari 2010 12:20

låter som du bara letar efter en KK.

http://crippen.bloggplatsen.se

 
masse5

masse5

27 februari 2010 12:39

Självklart är det du som själv väljer hur vågade bilder du vill visa upp här i bloggen och ingen annan...

Håller faktiskt med dig att en naken kropp är alltid tändande att se på helt klart.

Härligt med tjejer som gillar sex.. Även jag gillar sex precis som dig fast jag är kille. Gillar att ta tag i tjejens hår också.*LER* Även det andra du skrev om*LER*

Bra att du inte godkänner sånna taskiga kommentarer, skulle inte ens jag göra.
P.O.K

http://masse5.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Uffe

27 februari 2010 23:36

Du ser verkligen ut som en dröm tjej, men du verkar lite oåtkomlig , skulle du klara av att träffa en kille utan att ha sex

 
Ingen bild

Emil

12 januari 2011 15:20

Hej du va mig en vild och kåt tjej. Jag är med riktigt kåt av mig har hård kuk nästan 24/7. Men vill ha en lika kåt tjej att leka med :-). Intresserad ? Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna hemlig - 5 januari 2017 18:59


  Fungerar verkligen penisförstoring på burk? om ja? varför finns det killar som mår dåligt över sina små penisar? eller är detta med penisförstoring utan kirurgiska ingrepp bara en myt? kan någon som provat kommentera och berätta om du provat denna...

Av sanna hemlig - 6 november 2014 12:58


  Jag tänkte kolla om någon är intresserad av att tillfredställa en av mina högsta önskningar någonsin inom sex. Jag vill gärna ha sex i en biograf. Alltså.. gå på en dejt där vi bokar två platser på biografen bredvid varandra, utan att prata så kan...

Av sanna hemlig - 22 januari 2014 08:38


  Tråkigt som fan , men nu är jag singel! Jag behöver all hjälp jag kan få för att återigen hitta någon att dela mitt liv med. Jag är tacksam för att jag får låna denna blogg att blogga på för att hitta någon. Anledningen till att jag gör denna kont...

Av sanna hemlig - 6 februari 2013 13:38

Nu när jag är singel borde alla som är kåta passa på att försöka få ut mig på en dejt. Jag lovar att jag är en tjej som verkligen kan ta hand om en kille på en dejt, får jag lite alkohol i mig på en dejt dessutom är det nästan 100% att du får följa ...

Av sanna hemlig - 1 augusti 2012 21:15

Började suga mannen i soffan medans han fingerpullade min fitta. Spottade så som mannen älskar när det är fullt med spott på kuken. Varvade med att suga kuken och suga pungen. Testade sedan vår senaste "leksak" pepparmint penisgodis(var egentligen s...

Skapa flashcards