Singeltjej - vill du gå på en date?

Alla inlägg under februari 2010

Av sanna hemlig - 28 februari 2010 22:10

  Vad säger denna bild er? jag försöker säga följande kommentar med mina blå ögon "Kom hit så ska jag suga din kuk blå och grön tills du sprutar överhela mitt ansikte" Fungerade det? Blev du sugen på att komma hit?
Det får du inte innan du lär känna mig iaf, skriv en kommentar eller två så får vi se vart det leder, kanske har du tur! Kanske är det dig jag går ned på knä framför,öppnar din gylf tar fram din kuk och trycker ner den hela vägen i min hals. Jag älskar att suga kuk, både små kukar och stora .

Grannen som jag ibland har lite intima stunder med påstor att jag är nymfoman. vad tror ni är jag det? Bara för att jag älskar att suga kuk , och för att jag älskar att både se och visa upp min vackra nakna kropp?

Blir som vanligt! Sova utan kuk ,leka med fingrarna och se på en dålig porrfilm .
Ny dag väntar imorgon, jaghoppas min gästbok blinkar inne på sexdating imorn bitti med mysiga kommentarer som jag kan svara på .
Förresten, har jag sagt att jag faktiskt svarar på precis alla som skriver till mig?både på bloggen och inne på sexdating.

Av sanna hemlig - 28 februari 2010 17:56

  Kom och bind mig jag är i ställning för det och väntar nyfiket på dig.
Alla vet redan vad jag söker via denna blogg, men tar det igen.
Jag söker en man eller en kvinna med båda fötterna på jorden, en seriös person helt enkelt men hon eller han måste ha ett enormt sexbehov, inte bara sexbehov utan vara allmänt kåt till sättet och ha en enorm fantasi när det gäller sex och erotik.
Min hemskaste mardröm är att hamna i ett liv tillsammans med en monotom person gällande sex, missionären eller bakifrån varenda gång man har sex!
Sex ska enligt mig ibland vara mjukt och kärleksfullt, men oftast brutalt och lekfullt.

CHATTA MED MIG HÄR - KLICKA


På denna bild ligger jag och väntar på att någon ska binda mig, sedan slita av mig trosorna och bara knulla mig och sedan förnedra och spruta ner mig på valfritt ställe. när jag är bunden gillar jag att du totaldominerar mig och visar mig vart skåpet ska stå.


Kalla mig slyna kalla mig hora medans du tar mig, gör vad du vill för det är du som bestämmer.... 
------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag söker fortfarande och är 100% kåt och singel, min blogg har blivit populär på kort tid och jag är bara häpen över alla brev och kommentarer jag får via sexdating. ni får gärna fortsätta skriva till mig där, jag har redan fått en hel del vänner via sidan men inget jag tänder på direkt tyvärr.
------------------------------------------------------------------------------------------------


Det verkar som jag har startat en trend på nätet bland bloggtjejer , jag har blivit kontaktad av många som vill ha likadan blogg som jag, en vävivva hjälpte jag såklart igång också se hennes blogg här : Knulla - lika snygg och het som jag, kanske borde hon och jag ta lite gemensamma bilder ihop? =)

Av sanna hemlig - 26 februari 2010 20:28

Är det svårt att lita på att det finns kåta ensamma tjejer?

 
Ska snart sova men vill skriva ett litet inlägg om hur min jakt på den perfecte mannen i mitt liv har gått efter första dagen.
Jag har gett ut min mailadress till 2 personer av hittils ca 20 personer som tagit kontakt via kommentar på min blogg. Jag är ärlig och kan säga att jag inte fasstnat för nån än och är 100% singel och sökande fortfarande.
Ni som bara bett om fler bilder kan dra direkt, det är jag som väljer hur vågade bilder jag vill visa upp mig på. Inte ni.

Du som skrev att jag knappast kan hitta något seriöst för att jag visar så lättkläddabilder på mig vill jag bara säga gubbe! Jag är sexuellt 100% liberal och vågar visa upp min kropp utan att skämmas. Tycker en naken kropp alltid är tändande eller i detta fall en bondins lättklädda kropp : )

Jag söker inte en trist kontorist! Jag söker någon som gillar sex lika mycket som jag. inte någon som vill gosa med mig utan någon som vill ta tag om mitt hår och spruta ner mitt ansikte ,men samtidigt älska mig. Förstår ni ?

Skriver en updatering imorgon om hur det gått igen.
Fortsätt ta kontakt, men som ni ser så godkänner jag inga taskiga eller nedlåtande kommentarer. SKRIV TILL MIG PÅ SEXDATING - KLICKA

Av sanna hemlig - 26 februari 2010 14:56

Jag är singel och jag söker efter den rätte! Kanske dig?


 


Hejsan ! Jag heter Sanna och är en ung kvinna som nu har tröttnat på att vara singel, jag har aldrig haft problem med att hitta killar i livet,men just nu känns det som jag verkligen inte har tid för det.
Dessutom är jag väldigt trött på krogkragg och äckliga killar i allmänhet som på gatan kommer fram och försöker vara trevliga eller spela macho för att jag ska gå med på en fika eller bio med dem. Jag tänkte nu testa detta sätt igenom att skapa en blogg där jag öppet skriver om vem jag är , hur jag ser ut och vad för sorts man jag söker. För det första vill jag påpeka att jag inte ger ut min mailadress eller mitt telefonnummer till vem som helst ,utan ni får gå långa vägar för att komma i kontakt med mig om jag känner att ni kan va den rätte.


Vart i landet kan du bo för att träffa mig? 


Jag sökeri första hand killar och även kanske tjejer ifrån stockholmsområdet eller närliggande städer, men känns det rätt så är jag absolut flexibel att träffa en kille eller tjej ifrån vilken del av landet som helst .


Jag är bisexuell så ni vet...


Jo jag tänder på både killar och tjejer i alla åldrar ,men just nu känns det som jag vill ha en kille, hitta det där seriösa ni vet?


Mina intressen : 


Sex såklart! jaggillar sex i alla dess former, ett bra sexliv är bland det viktigaste som finns i ett förhållande, är ni tråkiga eller lama i sängen behöver ni inte ta kontakt. Jag gillar annars allt det där en vanlig svensk tjej gör...ta hand om hemmet och ta hand om mig själv. shoppar ..fikar och bara njuter av livet.
Just nu arbetar jag som tandsköterska och trivs bra med jobbet, så du som tror dig passa ihop med mig bör ha ett ordentligt jobb.
Accepterar inga latmaskar eller arbetslösa, jag vill ha högkvalitet på den jag söker.


En sexuell fantasi : 


Den berättar jag för dig när du kommenterat min blogg och när jag lärt känna dig lite bättre... 


Nu den stora frågan , hur får du kontakt med mig???
Du kan börja med att kommentera min blogg och berätta lite vem du är.
Eller känner du att det är bråttom så kan du ta kontakt med mig via siten sexdating ,skriv i min gästbok där så lovar jag att svara på en gång. jag är oftast inloggad dygnet runt! Pusss! 


DETTA ÄR LÄNKEN TILL SEXDATING :::>>>>> SKRIV TILL MIG- klicka


Har redan hunnit få massa frågor om följande: 

Gillar du analsex? Sväljer du sperman? Slickar du mitt rövhål ?
Vad kostar du per timme? Är du en hora? Är du prostituerad? Suger du min kuk? Kan vi ses ikväll? Dejt i ikväll? Får jag spruta ner dina bröst? Hur stora bröst har du? Rakar du din fitta? Vill du att min kuk ska vara rakad? Tänder du på smisk? Vill du smiska mig? Äter du bajs? Tänder du på kinky? Är du dominant? Söker du endast knullkontakter??


Svaret på dessa frågor får endast dem som lär känna mig. men jag har faktist redan skrivit vad jag söker, men för er tröga! Jag söker någon att dela min vardag med.jag kan inte köpas! Hur jag är i mitt sexliv får endast den rätte veta,men om det är du kommer du inte bli besviken!

CHATTA MED MIG NU!! KLICKA






Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards